Les propostes per al públic adult d’aquest cap de setmana ens porten música i bon humor!
Aquest cap de setmana arriba carregat de propostes culturals a les sales de teatre de la ciutat. De fet, l’agenda comença el mateix divendres, amb l’adaptació del musical Mamma Mia!, en versió catalana. Després, l’endemà, dues propostes fresques i per a joves: la comèdia ‘Yo siempre seré yo, a pesar de ti’, amb Teresa López, Ger i Raúl Pulido; i el concert de Remei de Ca la Fresca. I, diumenge, ens acomiadarem del cap de setmana amb un espectacle per als més petits. ‘Baby Espheric’ és una proposta per a infants de 0 a 3 anys que ja té les entrades disponibles.
Com sempre, hi ha descomptes per la compra d’entrades anticipades, a més de descomptes especials per a famílies monoparentals o nombroses, joves, majors de 65 anys, per a les persones usuàries de la Xarxa de Biblioteques Municipals…
Mare meva! A L’Auditori de Cornellà

Si t’agrada ‘Mamma Mia!’, també t’encantarà aquesta adaptació lliure de la mítica comèdia basada en les cançons del grup suec ABBA, versionades expressament per a aquest musical en català amb la participació de 19 intèrprets, cantants i ballarins, a més de l’equip tècnic.
La cita és divendres 7 de novembre, a les 19 h, a L’Auditori de Cornellà. Les entrades anticipades tenen un preu de 14 euros i aquesta és una de les cites per a tots els públics més esperada de la temporada de tardor.
‘Yo siempre seré yo, a pesar de ti’
Sota el segell de la companyia Bendita Inocencia, arriba aquesta comèdia romàntica basada en la novel·la de Teresa López Cerdán, amb ella mateixa, el còmic Ger i l’actor Raúl Pulido damunt l’escenari. L’obra, escrita i dirigida per Carlos Mesa, ens parla de les moltes versions de l’amor.
Aquesta obra té el so amplificat amb auriculars i disposa de bucle magnètic individual per millorar la qualitat del so de les persones amb dificultats auditives. Es representarà el dissabte 8 de novembre, a les 20 h, també a L’Auditori. I el preu de les entrades és de 25 euros, si es fa de manera anticipada.
Remei de Ca la Fresca, en concert
La Sala Padró acollirà aquest concert del grup que s’ha revelat fa pocs anys com una de les bandes més inquietes, inclassificables i guerreres del nostre panorama musical. Aquest dissabte 8 de novembre, a les 21.30 h, presenten el seu segon disc titulat “L’ham de la pregunta”.
Les entrades tenen un preu de 6’15 euros. Totes aquestes actuacions formen part de la programació de tardor del Cornellà Escènica de Cornellà de Llobregat.

