La seva actuació serà el dissabte 11 d’octubre, a la Sala Ramon Romagosa, a partir de les 20 h.
La música arriba a la Sala Ramon Romagosa de la mà de Raquel Lúa, qui actuarà en aquest escenari el dissabte 11 d’octubre, a partir de les 20 h. Aquest concert forma part de la programació del Cornellà Escènica i ens dona l’oportunitat de gaudir de la seva veu i de la seva música, carregada de nostàlgia i de poesia.
La Raquel Lúa ve del fado, el flamenc i la música d’autor. Les seves lletres estan carregades de poesia i de profunditat que l’emmarquen dins de la música mediterrània i folk. El concert de la Raquel Lúa a Cornellà serà un repàs del seu darrer treball, titulat ‘Peinar Raíces’ i que acaba de publicar aquest 2025.
El preu de les entrades és de 12’25 euros. Com és habitual, si compreu les entrades de forma anticipada (online) tindreu automàticament un descompte del 10%, al qual es pot sumar un altre 10% de descompte amb la presentació de carnets com el de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, el Carnet Jove o de l’estudiant, la Tarja Rosa o per a les persones majors de 65 anys; a més de per a les famílies nombroses o monoparentals.

