Inscripcions obertes des del dilluns 17 de novembre per a la sessió del diumenge 30 de novembre i des de l’1 de desembre per a la cita del diumenge 14 de desembre. És una activitat gratuïta, però cal fer reserva prèvia.
Us heu parat a pensar alguna vegada què passa a l’univers quan arriba Nadal? Quines estrelles es poden veure per aquesta època de l’any? On està situada la famosa Estrella de Betlem? Per respondre totes aquestes preguntes, el Castell de Cornellà es transformarà en un planetari els diumenges 30 de novembre i 14 de desembre.
Aquesta activitat és una de les més estimades per la ciutadania i cada any s’omplen molt ràpidament, per tant, si us interessa, afenyeu-vos en apuntar els vostres fills i filles!

Explora 360º és la responsable de realitzar aquesta activitat familiar, pensada principalment per a nens i nenes d’entre 3 a 8 anys. És una proposta fantàstica per endinsar-se en l’univers i observar el sol de ben a prop, viatjant fins a la lluna i descobrint els planetes que podem observar per Nadal.
Es farà en tres passis: a les 11 h, a les 11.45 i a les 12.30 h. I, tenint en compte que l’aforament és molt limitat, cal fer inscripció prèvia a través dels canals habituals, que són: de dilluns a divendres, de 9.30 a 14 h, trucant al 93 474 51 35, o per correu electrònic a patrimonireserves@aj-cornella.cat
Per cert, el Museu Palau Mercader romandrà obert els dies 6 i 8 de desembre per poder visitar la seva exposició permanent, de 10 a 14 h.

