Activitats familiars Destacat

Festa de mobilitat, diumenge 27

Cornellà de Llobregat celebra la festa de la mobilitat el diumenge 27 de setembre.

Les activitats es concentraran a la carretera d’Esplugues, en el tram a tocar amb la plaça de l’Església, entre les 11 i les 13.30 h.

El diumenge 27 de setembre, d’11 a 13.30 h, la carretera d’Esplugues a l’altura de la plaça de l’Església acollirà una nova edició de la Festa de la Mobilitat, una proposta pensada especialment perquè les famílies surtin al carrer i gaudeixin d’activitats relacionades amb la mobilitat sostenible. Un tram que entre setmana ocupen els vehicles, es convertirà en un espai de joc, descoberta i convivència.

Com cada final de setembre, Cornellà se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat amb una festa que convida a imaginar una ciutat més amable, saludable i accessible. La iniciativa recupera el carrer com a espai compartit i posa en valor formes de desplaçament més sostenibles, com anar a peu, en bicicleta o en transport públic.

Durant tot el matí, petits i grans podran participar en tallers, circuits, jocs i activitats ambientals en un ambient festiu i familiar. L’objectiu és senzill: passar una bona estona mentre descobrim com els nostres desplaçaments influeixen en la qualitat de vida, la convivència i el futur de la ciutat. Una oportunitat per ocupar l’espai públic d’una altra manera i gaudir-lo entre veïns i veïnes.

DIUMENGE 27 DE SETEMBRE DE 2026 FESTA DE LA MOBILITAT

Ctra d’Esplugues i plaça de l’Església D’11 a 13.30 h

Deixa un comentari

Are you human? Please solve:Captcha