Nous cicles de Tributs i de Clàssica al capvespre amplien les propostes de les nits culturals de juliol.
Les Nits d’Estiu arriben al seu equador amb una setmana carregada de propostes i de festivals! El cap de setmana aglutina 12 activitats diferents, en espais també diferents. Entre totes aquestes propostes, destaca el tribut a Héroes del Silencio (divendres 10, a les 22 h, a la plaça de la Verge del Pilar), el Sanildesound (dissabte 11, de 16 a 00.30 h, a la plaça de Sant Ildefons), el Sant Ildephon’s Festival (també el dissabte 11, de 18 a 21 h, al carrer de l’Avellaner) i el concert de Tarambana (dissabte 11, a les 22 h, a la plaça de la Verge del Pilar).
També aquest cap de setmana podrem gaudir del Dansafolk, el festival de cultura folklòrica catalana, amb tres propostes: el concert d’havaneres i de cançons de taverna amb Els Cremats (dissabte 11, a les 22 h, al pati posterior del Castell), la ballada de sardanes de la cobla La Principal del Llobregat (diumenge 12, a les 12 h, a la plaça de l’Església) i la mostra de danses tradicionals populars amb l’Esbart Egarenc de Terrassa (diumenge 12, a les 19 h, al pati posterior del Castell). El festival Dansafolk l’organitza l’Agrupa amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cornellà.
A més d’aquestes propostes que destaquem, hi ha moltes més. Us animem a seguir les nostres xarxes socials per conèixer totes les propostes previstes al llarg de la setmana.
Aquest juliol hi ha prop de quaranta propostes per no deixar temps a l’avorriment a la nostra ciutat!

La música continua sent la gran protagonista amb artistes convidats com Meritxell Neddermann, Nexo, Tarambana o Dani Nel·lo. També tornen aquestes dates els festivals: Sant Ildephon’s Festival, Sanildesound, Can Mercader Festival amb doble jornada! i el Festival Dansafolk. Hi haurà una edició especial del Llobregat Suena al parc de Can Mercader, l’aparador musical dels nostres grups locals i comarcals, una nit de comèdia amb el Txabi Franquesa, una mostra de microteatre amb les companyies guanyadores del Memorial Francesc Orozco Ruiz i molt més.
Com a novetat, s’afegeixen nous cicles per amenitzar les nits com ara Tributs: generacions a escena, que ens portarà un homenatge a les dècades dels 70, 80 i 90, els mítics Bee Gees, la incombustible Tina Turner o els Héroes del Silencio; i el cicle de Clàssica al capvespre que compta amb la col·laboració del Grup de Cambra de l’Orquestra Simfònica Catalana (OSC).
❗No us oblideu de seguir l’actualitat a les xarxes!

