La ciutat podrà gaudir de diferents propostes familiars pensades per combinar dues tradicions: la castanyada i el Halloween.
La nit del 31 d’octubre està marcada en el calendari de mig món per diferents raons o tradicions. A Catalunya, acostumem a menjar castanyes i celebrar la tardor gaudint d’un dels fruits més típics de les nostres muntanyes, però darrerament, Halloween també omple els nostres carrers de por i de misteri. La Nit dels Difunts, la Castanyada i Halloween són tres tradicions que -s’està demostrant- poden conviure perfectament i Cornellà n’és un exemple.
Cada any, entitats de la ciutat –amb el suport de l’Ajuntament- ofereixen diferents propostes pensades per gaudir en família i aquest 2025 no és una excepció. Això sí, la festa de la Nit de Bruixes que organitzava Foment de Cultura Popular enguany no es portarà a terme. Amb tot, tindrem el tradicional túnel del terror de l’Associació de Veïns del Padró –aquesta vegada, adaptat en un motel- i les botigues de la ciutat adherides al Cornellà Compra a Casa tornen a celebrar el CastaWeen. A més de l’espectacle de titelles ‘Una de bruixes’ que vau omplir d’inscripcions just el primer dia que la vam anunciar en aquest web!
‘Motel de los horrores’

L’Associació de Veïns del Pedró organitza el dissabte 1 de novembre, de 18 a 00 h, un autèntic túnel del terror que, de veritat, fa molta por; i que enguany està adaptat en un motel. Es farà al carrer de Lluís Muntades (darrere del LIDL), a la Caldereria de la Siemens. En aquest túnel, NO APTE PER ALS MÉS PETITS O PER A PERSONES ALTAMENT SENSIBLES, hi haurà animació terrorífica.
Les entrades tenen un preu de 3 euros i, com a novetat per evitar cues, les entrades es faran per torns.
CastaWeen
I, aquest any, diferents botigues adherides a l’Associació Cornellà compra a casa organitzen un truc o tracte, durant la tarda del 31 d’octubre. Els botiguers i les botigueres lliuraran llaminadures entre els infants que passin disfressats pel seu establiment, en l’horari habitua del comerç. Serà una manera molt divertida de recórrer la ciutat i celebrar la castanyada i el Halloween amb llaminadures!


