Arts escèniques Destacat

Els concerts del Corpus, protagonistes de la nostra festa major

Els concerts de la festa major de Cornellà de Llobregat d'aquest 2025.

Hi haurà actuacions musicals gratuïtes i a l’aire lliure, repartides per tota la ciutat, durant els quatre dies de festa.

La música és una de les protagonistes indiscutibles de la festa major de Cornellà. Cada any, es programen concerts diversos i d’estils molt diferents repartits per tota la ciutat, tot i que els escenaris principals sempre són les places de Catalunya i de Sant Ildefons. Aquest any, els artistes i grups més rellevants seran Duncan Dhu, The Tyets, Los Manolos, Barón Rojo i els concerts de ELS 40 URBAN PARTY XXL i dels 40 POP CORNELLÀ.

Divendres 5 de juny, actuen The Tyets a la plaça de Catalunya a partir de les 23.30 h, però abans Mama Dousha oferirà un concert des de les 21.30 h per començar a ballar i estar ben animats en el moment en què surtin l’Oriol i el Xavier i comencin a tocar temes tan emblemàtics com Coti x Coti, Tàndem o Que vinguis.

Paral·lelament, a la plaça de Sant Ildefons, pels més nostàlgics, començarem la nit amb un recorregut pels millors temes del rock espanyol des de les 21.30 h i, a les 23.30 h, gaudirem de l’actuació del grup Barón Rojo. La banda formada l’any 1980, farà un repàs als seus temes de hevay metall i hard rock.

La música es concentra en tres escenaris: la plaça de Catalunya, de Sant Ildefons i al parc de la Ribera. Els més joves, podran gaudir del multiconcert de música urbana ELS 40 URBAN PARTY XXL dels 40 Principals, a la plaça del costat del centre comercial Splau, a partir de les 21.30 h.

Abans, a la plaça de Catalunya, es farà un tribut a Mecano a partir de les 20.30 h, i, després del piromusical, a les 23.30 h, l’actuació de Duncan Dhu, amb el repàs dels seus temes més emblemàtics i populars. 

A la plaça de Sant Ildefons, a les 21.30 h, actuarà la banda El verde rebelde i, també després del piromusical, a partir de les 23.30 h, LOS MANOLOS.

I la festa major finalitza el diumenge 7 de juny, amb el ja tradicional dels 40 PRINCIPALS i les actuacions d’Álvaro de Luna, Miki Núñez, Ruslana, Naiara, Chiara Oliver, Banda Neon, Daniela Blasco, Max Navarro, Enol i Mayo. Aquest concert estarà presentat per Tony Aguilar, locutor de LOS 40 PRINCIPALES i veí de Cornellà. 

A més d’aquests concerts més destacats, un any més es portaran a terme les actuacions de L’Envelat del Corpus, al pati de l’escola L’Areny; música a la plaça de la Verge del Pilar, els espectacles de la caseta de l’entitat Atlético Minas, a la plaça d’Europa; i les orquestres de gran qualitat de la festa galega al parc de Can Mercader.

Deixa un comentari